Klubben ønsker å mobilisere internt for å tegne nye støttemedlemmer, og vi har satt oss et mål om å få 500 nye støttemedlemmer. Dersom du vil hjelpe oss, kan vi nå dette målet.

Et støttemedlemskap vil bidra til klubben på 2 måter: først og fremst betyr enhver kontingent mye for oss som et direkte bidrag til klubbdriften, men det vil også bidra indirekte ettersom klubben mottar støtte basert på antall medlemmer. Totalen teller.
Vi bygger uansett et sterkere fellesskap med flere støttemedlemmer i ryggen, og håper derfor du kan skaffe oss støttemedlemmer blant din familie, foreldre, tanter/onkler, besteforeldre, søsken, venner av familien, eller annet.
Man kan melde seg inn ved å benytte papirskjema og overrekke din lagkontakt, scanne QR koden nedenfor og betale via Vipps, eller ta et bilde av informasjon og send til Mette.
Tusen takk for enhver hjelp!
Hilsen Reidar (styreleder), og Mette (daglig leder).